torsdag 18 juni 2009

Torsdag idag...

Sitter i soffan och slappar framför TV:n.
Idag har jag jobbat till 15.15.
De finns inte så mycke å säga om jobbet.
Va som vanligt men förberedde lite för imorgon.
Tog och duschade duschen och städade lägenheten vi har imorgon.
Jag jobbar med en ny vikarie.
Tror inte det ska va några bekymmer men kan va gött att ha förberett lite.
Man vet ju aldrig vad de gamla hittar på.
Imorgon blir det en heldag på jobbet. :(
Sedan är jag ledig lördag och söndag.
Behöver jag säga att det är ett piss schema?
Jag drar till Kil imorgon efter jobbet iaf.
På söndag åker jag mamma och syrran ner till sjukhuset i Vänersborg.
Ska hälsa på moster igen.
Det är inget vidare med henne tyvärr. :(
Har städat lägenheten i eftermiddag så lite nytta har jag gjort hemma
De här får va allt för ikväll.
Örken finns inte...
// Per

Inga kommentarer: