tisdag 16 juni 2009

Energiknipe...

Idag har jag haft en grym enegi och gjort massor känns det som. :)
Började dagen med att köra igång tvättmaskinen.
Det vart 3 maskiner innan jag var klar med tvätten.
Renbäddat min säng också.
Tog och diskade disken jag hade.
Jag har även plockat upp en massa krukor till vinden som stod i städskåpet och tog en massa plats.
4 st fick va kvar.
För efter att jag vart till återvinningscentralen med en gammal skrivare och strykjärnet som gjort sitt så åkte jag till Blomsterlandet och köpte lite blommor.
Vart inneblomma och några till balkongen.
Var till Ikea och köpte låda till "kontoret".
De va meningen att jag skulle kika vad de hade för inneblommor men det va dåligt med sånt idag där ute.

De här vart det på balkongen...
Dagens tråkigaste va när jag va i mataffären och skulle betala så funkade inte mitt kontokort.
Första tanken va att nu har nån länsat mitt konto...
Men när jag va till minuten och kollade så va det fler som hade problem.
Hoppas de fixar felet snabbt så jag kan handla lite mat snart.
Nu ikväll har en gammal klasskompis från Kil vart här och tölat(pratat) bort några timmar.
Och från det ena till det andra så kommer detta till stan...

1 juli kommer Rix fm festivalen till Karlstad.
Artisterna som är med iår är...
Milow, Anders Fernette, Lili & Susie, Janet, Kim, Style, Basic Element, Ramsells och Ragdollz.
Konferencierer är...
Erik Wedberg och Fredrik Birging.
Det va kvällens "reklam paus". :)
Nu blir det sängen.
Nybäddad säng...De är grejer dä. :)
Godnatt på er.
// Per

Inga kommentarer: