lördag 13 juni 2009

Nästa sista...

Ja då var jag hemma igen efter en heldag på Sveagatan.
Jobbet asså...
7-20 var passet idag.

Så här såg morgonfikat ut på jobbet...
Va det dagens höjdpunkt tro?
Jag tycker att vi hade läget under kontroll hela dagen.
Eller vad säger du Caroline?
Eliten som jobbade om jag själv får säga det.
Hmm. Rätt trött i huvudet känner jag.
Har inget vettigt att skriva eftersom jag jobbat hela dagen.
Från det ena till det andra...
Här kommer ett kort på blomman på balkongen...

Får se om den kan bli större under sommaren. :)
Natten snart här. Jobbar ju imorgon också.
Gjorde mitt näst sista pass idag för denna veckan.
Pass nr 6. Nr 7 kommer imorgon.
Ledig måndag och tisdag. Då ska jag INTE tänka på jobbet.
Så försök inte att ringa mej. :)
Höres...
// Per

Inga kommentarer: