onsdag 24 juni 2009

Sola hela dagen...

Idag har jag solat hela dagen på Bomsta.
Hade väl inte tänkt dra iväg men vart övertalad till att följa med.
Va väl inte riktigt på topp när jag vaknade.
De tyckte jag behövde komma ut efter det som hände igår.
Men det va härligt att komma ut iaf.
Har verkligen blivit sommar nu.
Nu måste det hålla i sej i 3 veckor till bara.
För det är ju någon som går på semester snart. ;)
Ska bli skönt faktiskt.
Är väl inte så mycke inplanerat kan jag väl säga. :))
1/7: Ev Rix FM Festival.
2/7: Lämna blod 9.30.
Sen så ska jag sola. :)
Kommer säkert hitta på en massa saker allt eftersom.
Liseberg vill jag till. Så de kommer nog bli en tur dit skulle jag tro.

Stranden vid Bomsta...
Det är Vänern som de badar i de som är modiga.
Dock är inte jag så modig än.
Fattas en del grader innan jag hoppar i.
Nu i eftermiddag så har jag grejat "för fullt". :)
Jag har diskat, handlat och tvättat.
Så det har inte bara vart slappa av här i Karlstad idag.
Det va allt för idag.
Tjipp på er...
// Per

2 kommentarer:

kicki sa...

Sol hmmmmm......
kramen

Per Noremalm sa...

Kicki: Ja det är skönt att sommaren kommit nu. :)