söndag 28 juni 2009

Tillbaka...

Då var jag tillbaka i Karlstad igen...
Jag kan inte klaga på vädret än iaf.
Shit va det har vart varmt denna helgen.

Så här såg det ut vid sjön vid stugan...
Men det är lite för kallt för mej att hoppa i än. :)

Älskar, älskar inte...
På vägen hem till Karlstad igen så svängde jag förbi Forshaga.
Hälsade på syrrans lille Johan.

Han kan simma både framåt och bakåt enl han själv. :)
Vad händer ikväll då??
Ska tvätta lite tänkte jag.
Jag ska väl börja lite med räkningarna.
Alltid lika kul. :/
Funderar på inlines också...*Tänker*
Höres...
// Per

2 kommentarer:

kicki sa...

Kanske åkte du förbi vårt hus då på väg mot Hagfors, om du åkte över Molkom vill säga..
Ha det gott på semestern, jag är inget avundsjuk, kramen

Per Noremalm sa...

Kicki: Jepp... Susade förbi Molkom ja. :)Rätt gött väder måste jag säga. Tur för de som har semester nu. ;)