måndag 22 juni 2009

Solen är här..

Idag har det vart kanonväder här i Karlstad.
Har säkert vart det i hela Sverige iof.
Hoppas det håller i sej ett tag till.
Typ 4 veckor. :)
Jag passade på att njuta av en glass i solskenet innan jag drog iväg till jobbet.
Blåbär, Polka, Daim...
Glass är livet de. :)
15.00 så var jag på jobbet och laddad för ett kvällspass.
Kvällspassena går himla snabbt faktiskt.
Kan ju bero på att de bara är 5 timmar iof. :)
Hände inte så mycket. Jag och Caroline hade läget under kontroll får jag nog säga.
Om inte det hände något efter jag gick hem kl 20.
Eftersom vädret fortfarande va kanon när jag gick hem så fick det bli en tur på inlinesena. Konstigt ord det där. :)
Har ju haft ett uppehåll på en vecka då jag haft ont i bröstet.
Kan ha vart nån inflammation eller något.
Känns iaf bättre nu.
Med dessa 1,6 mil jag åkte idag så har jag åkt 9,6 mil sammanlagt.
Är grymt skönt att va igång igen.
Imorgon blir det dagpass på jobbet.
Kan ju säga att jag har nedräkning till semestern. :)))
Nu blir det sängen.
Klockan ringer 6.15.
Godnatt på er...
// Per

Inga kommentarer: