onsdag 3 juni 2009

Mat hela dan typ...

Idag hann jag med att luncha och fika innan jobbet.
Detta fick jag i mej...

Pizza Bolognese från Lilla Sicilien...
Den va helt okej men den bästa pizzan görs enl. mej på Napoli. :)
Lite senare blev det detta...
Fika på Wayne´s Coffee...
Sedan bar det av till jobbet för ett lugnt kvällspass.
Ikväll va det sjukt lugnt.
Inget "tjoande" alls. Inte något man är van vid.
Men de skulle kunna bli en trevlig vana. :)
Vädret idag har vart växlande minst sagt.
Ena stunden så har solen vart framme och i andra så har det vräkt ner.
När jag gick hem från jobbet så sken solen iaf så jag tänkte att jag skulle dra iväg på en tur på inlinesena.
När jag fått på mej dom så...öste det ner igen.
Till slut så gav det sej.
Men det vart en lite kortare tur än jag tänkt från början.
Hann ta ett kort i farten iaf...
Kortet är på Mariebergsviken.
Imorgon är det sista arbetspasset för denna veckan.
Men nu blir det natten här...
// Per

2 kommentarer:

kicki sa...

Vacker bild du tagit, solen skiner fint över husen...
Pizza, jag mår illa av tanken, kan nog aldrig mer äta det sedan min matförgiftning...jo kanske en hemmagjort.
Ha nu en fin helg, själv drar jag till stugan, ja. jag tar Peter med mej ocks förstås.
Kramen

Per Noremalm sa...

Kicki: De va snällt att gubben får följa med.. ;)