torsdag 11 juni 2009

Härlig kväll...

Sitter på balkongen ikväll och njuter...
Tog med mej datorn och tänkte skriva ner några rader här så ni har något att läsa.
Och vad är typ det första jag får se...
En tjej som tar studenten idag som kissar i buskarna.
Som ni förstår så är det fest för hela slanten här i Karlstad idag.
Jaja. Nog om studenten...
En liten jobbrapport kanske?
Idag så tycker jag det gick i ett.
Va något hela tiden att plocka med.
Sedan ska vi inte prata om hur ljudnivån är.
Tinitus varning på hög nivå.
Det är f*n inte kul när det gallskriks rakt i örona på en.
Börjar fundera på vad jag jobbar med.
Men de va rätt gött att sätta sej i massagestolen på rasten.
Efter jobbet så vart det mat.
Och efter det så ... tro det eller ej men jag tog mej en tur till Hammarö och tillbaka på inlines.
Så nu är jag uppe i 8 mil. Så snart är jag i Örebro typ. :)
Här kommer några bilder från balkongen ikväll...

Koncentrerad...

Tagning....

Undra vad jag tänker på...
Allt för idag.
Dags att ta natten här nu.
Natti...
// Per

2 kommentarer:

kicki sa...

Ha en fin helg Per...i regnet...
kramen

Per Noremalm sa...

Kicki: Jag jobbar hela helgen så det är okej med regn för mej ;)