söndag 14 juni 2009

Äntligen söndag...

Då va äntligen veckan slut...
Nu har jag typ bott på jobbet denna veckan känns det som.
Jag tog ett extrapass i fredags kväll och vips så jobbade jag måndag till söndag.

Så här har jag fått njuta utav solen idag...
Men så är livet som "vardags hjälte". :))
Då måste man jobba på helgerna också.
Men bara man är igång så går tiden fort och helgen tar slut rätt snabbt.
Och bor man där jag jobbar så har man det sååå bra. ;)

Då kan man få en sådan här eller...
en sådan här till kaffet om man har tur... :)
Nu är jag iaf ledig 2 dagar.
Ska bli sjuk gött.
Jag har väl lite att greja med imöra.
Ska kolla efter nya gardiner och nya gardinstänger.
Detta ska ju va till "nya" sovrummet.
Sedan så ska jag nog fixa lite nya inne blommor plus lite fler på balkongen.
Kl 18 så blir det ju bio.
Jag ska ta med mej lillsyrran.
Hon kan behöva komma ut på lite skojigheter.
Gissar på att hon vill käka någe efter bion.
Får väl se vad det blir.
Nu orkar jag inte skriva mer. ;)
Godnatt på er...
// Per

2 kommentarer:

kicki sa...

Hoppas er biokväll blev precis så bra som du hoppats på, vad blev det för gott efteråt till mat då?
Kramen

Per Noremalm sa...

Kicki: Ja filmen va jättebra... Syrran fick bestämma vad hon ville äta och det vart Mc Donalds :))