söndag 21 juni 2009

Karlstad igen...

Då är jag hemma i Karlstad och på Strandvägen igen.
Det va lika bra att sova över i Kil inatt efter resan igår.
De vart ca 42 mil sammanlagt.
Idag har jag hjälpt farsan med lite jobb i trädgården.
Allt från att riva träpanel under altan och sätta upp lite ny till att fixa jord i hålena i marken efter tre stora buskar som de tagit bort.
Var även under altan och la rätt en massa stenplattor de har där.
Lyckades å skära mej på en sten.
Bra jobbat... :))
Ska ta natten här strax.
Känner mej rätt sliten efter denna helgen.
Imorgon blir det att jobba kvällen.
Har 4 pass kvar sedan blir det semester i 3 veckor.
Känns att jag behöver det nu.
Godnatt på er.
// Per

2 kommentarer:

kicki sa...

Skönt med semester snart, jag jobbar tre veckor till jag..
kramen

Per Noremalm sa...

Kicki: Vecka 27 går jag på semester och de ska bli gôtt. :)