fredag 5 juni 2009

Storstäd...

Idag har jag haft stora röjdagen tror jag.
Jag har rensat ur en byrå med tre lådor som va full med papper och gud vet allt.
Mycke skräp va det iaf.
När jag ändå va igång så började jag på "kontoret".
Fd klädkammaren med andra ord.
Mycke papper även där. Massa gamla danspapper som jag sparat på av nån anledning jag just nu inte vet varför jag sparat dom. :)
Hann ut till Ikea och köpte två lådor för att spara några av papprena jag hittade.
Kan ju inte kasta allt. ;)
På vägen hem svängde jag in på Stadium och köpte ett gäng med strumpor.
Men jag lyckades få fel stl på några av dom så jag får åka och byta dom.
Ikväll så har jag tagit mej en tur på inlinesena igen.
Tog den turen till Hammarö och tillbaka.
Men tiden va 30 sekunder sämre idag. 52 minuter.
Sträckan är ju fortfarande 1.6 mil. Grrr.
Jag kanske kan skylla på att jag kom i dålig rytm pga broöppningen. :)
Brände dock 927 kcal.
Imorgon bitti så drar jag till Åmål för att hälsa på min moster som inte mår någe vidare.
Blir kvar där till söndan.
Kommer ta med mej datorn. Får väl se om 3:s dongeln funkar där...
Har ingen bild idag så det får bli denna...

Kul man kan ha www.photofunia.com
Får va allt för idag.
Godnatt...
// Per

Inga kommentarer: