onsdag 17 juni 2009

Gnäll...


Så här ser det ut i kanalen utanför där jag bor...
Karlstad buss har även båtturer runt Karlstad.
Jag har väl tänkt att jag ska ta mej en tur i sommar.
Just nu ser jag på tv och ser att jag får nog köpa mej en egen båt.
Karlstad kommer försvinna under vatten i framtiden.
Kan ju förankra den i balkongen. :)
Ikväll har jag vart på jobbet.
Men när jag klev in så önskade jag att va arbetslös.
Vet att det är hemskt att säga så men just nu vill jag har semester...
Allt är bara rörigt och ingen ordning alls känns det som.
Sen är jag så trött på att hjälpa de andra våningarna för att de inte har deligering.
Har ju redan fullt upp på våran våning och då ska vi ränna till de andra.
Jag behöver SEMESTER... NU!!!
Färdig gnällt från mej för idag... :)
// Per

2 kommentarer:

Anonym sa...

Stackars Dej.... ;)

Per Noremalm sa...

Anonym: Inte lätt å va bäst. Då måste man va överallt. ;)