måndag 1 juni 2009

Ledig måndag...


Idag har jag haft en ledig dag efter jobbhelgen.
Vart kanonväder idag och jag passade på att ligga i solen på förmiddagen...
Va himla skönt att få slappa i solen ett tag.
Annars har jag diskat, kört några maskiner med tvätt, planterat blommor.
Imorgon blir det jobb igen.
Det är ett kvällspass. Bara hoppas att solen är kvar på fm iaf. :)
Då blir det nog en stund i solen även imorgon.
Nu ikväll vart det en tur på dessa...
Det vart en tur på 1,6 mil.
Tog 51,5 minut.
Jag är lite taskigt tränad just nu och så va det första turen på typ 2 år.
Lite ringrostig men de blir nog bättre.
Brände iaf 905 kcal. :)
Får väl se om jag kan förbättra tiden nästa jag tar den denna rundan.
Den vart till Hammarö och tillbaka.
Hammarö är väl mest känd för att Christer Sjögren bor där ute. :)
Nu blir det sängen.
Godnatt på er...
// Per

2 kommentarer:

kicki sa...

Va skönt du såg ut att ha där i gräset...men vem tog kortet?
Jag åt tårta i två dagar eftersom ungarna inte kunde komma alla på samma dag...bra för fläsket, hihi..
du är duktig du som rör på dej så mycket, jag är en riktig soffpotatis.
kramen

Per Noremalm sa...

Kicki: Jag tog kortet själv. Bra karl reder sej själv heter det ju. :) Jag måste ju va tränad om det blir dans någon gång. ;)