torsdag 14 juni 2012

Tåg...

11.15 va det dags för rehab igen.
Det känns riktigt skönt att va igång med lite träning.
Jag cyklade som uppvärmning och även efter jag kört övningarna.
Cyklade strax över en mil. 
Alltid någe.
Nån kcal fattigare vart jag iaf. :)
Efter det åkte jag ner till järnvägsstation för att möta Johan och mormor Kerstin.
Johan hade tagit med sig mormor på en tur med tåget.
Han va mer än lycklig när jag och syrran mötte dem på stationen.
Detta va första gången han åkte tåg.
Nästa resa ska gå till utlandet sa han.
Efter vi hämtat upp dem så åkte vi ut till Ikea.
Efter halva rundan på Ikea va det dags för mat.
Bäst att parkera ordentligt.
Tack för maten mamma!
Jag fick med mig en blomma och små glas som jag tror ska funka om de är nån som skulle vilja ha espresso när de kommer på besök.
Till efterätt vart de chokladboll som Philip mumsade i sig som ni ser. :)
Nu blir det nog natten här.
Känner mig lite småsliten.
Kan bero på att jag har lite svårt att somna på kvällarna.
Godnatt...
// Per

Inga kommentarer: