onsdag 20 juni 2012

120620...

Idag vart de "bara" 1,5 mil på cykeln.
Men 3,3 mil på 2 dagar iaf.
Idag fick jag prova på crosstrainern i hela 5 minuter. :)
Det funkade bra och jag kände inget i hälsenan.
Vi måste va försiktiga till att börja med sa sjukgymnasten och skrattade.
Undrar om de märks att jag vill komma igång med träningen så fort som möjligt.
Helst igår typ. :)
Efter jag tränat så svängde jag in på Willys och köpte billig glass.
3 st ½ liters för 15:-.
Sen va det dags för en härlig promenad ner till stan.
Vädret idag gick verkligen inte att klaga på.
Vore inte fel om värmen kunde komma tillbaka.
För er som undrar om de där med Sola i Karlstad...
Så är det denna staty som är Sola i Karlstad.
Hon va servitris på stadshotellet för många år sen.
På balkongen är det midsommar"pyntat". :)
Frågan är vad man ska göra resten av kvällen?
Tvätta lite träningskläder kanske?
Ni får ha en bra kväll vad ni än hittar på...
// Per

Inga kommentarer: