onsdag 13 juni 2012

120613...

På förmiddagen så va jag tillbaka hos Peter på KMTI.
Jag va så ivrig att få börja min rehab så jag missade tiden.
Jag va där 30 minuter innan. :)
Som uppvärmning fick jag sätta mig på en cykel och trampa i 15 minuter.
Sedan så va det dags för Peter att böja lite på foten.
Jag fick även mäta och se om hälsenan blivit "längre". :)
Han mätte avståndet från tårna till väggen när jag sätter mitt knä mot väggen samtidigt som hela foten ska va i golvet.
Nån som fattar vad jag menar?
2 cm längre va hälsenan om någon undrar. ;)
Efter det gick vi ut i gymmet där han visade en övning som ska träna upp styrkan i foten.
Jag fick även sätta mig i en maskin som ska träna upp lårmusklerna.
Va riktigt gött att få köra lite maskin.
Sedan visade han lite andra maskiner som jag kan köra längre fram.
Jag ska tillbaka redan imöra.
Efter jag vart på KMTI ringde jag upp till jobbet och talade om att jag kommer tillbaka först 30:e.
Sen va jag lite färdtjänst åt Uffe.
Vi hann med en kaffe här hemma innan han kördes hem.
Eller vi och vi. Jag tog saft. :)
Sen har jag uträttat några ärenden.
Lämnat bl.a mitt gamla bilbatteriet och fick mig en trisslott för de.
Har inte skrapat den än.
Vill va miljonär ett tag till om de nu är vinst. ;)
Och nu tvättas de kläder.
Eller gjorde.
Maskinen är tydligen klar nu.
Bäst å hänga det direkt.
Ha en bra kväll...
// Per

Inga kommentarer: