onsdag 27 juni 2012

Glass...

Vädret idag går inte att klaga på.
Eller jo. Lite varmare kunde de va.
Hemma på Strandvägen...
Idag va jag tillbaka på KMTI.
Härligt att få svettas lite igen.
Och som vanligt körde jag programmet jag fått.
Jag la till 2 maskiner och de kanske kan resultera i träningsvärk i magen. :)
Sen va de hem och få i sig lite mat.
Och medans jag väntade på att syrran skulle ringa roade jag mig med att diska.
Träffade syrran och Philip på stan över en glass.
Det gäller att köpa stor glass om man träffar mini superkompisen.
För han är en hejare på att käka glass.
Kan va så att de ligger i släkten kanske?
Morfar är en hejare han också. ;)
Nu ska jag käka lite sedan blir det en tur till Uffe och lite fotboll.
Och på tal om fotboll.
När jag va ner på stan så såg jag fotbolls Chippen med sin "kändis" fru Oksana.
Och på gymmet i förmiddags såg jag  Sergej "Sigge" Fokin.
En gammal FBK spelare för er som inte vet vem han är. ;)
De kryllar verkligen av kändisar här i Karlstad. :)
Ha en bra kväll.
// Per

Inga kommentarer: