tisdag 26 juni 2012

120626...

Idag ringde The Boss och undrade om jag hade möjlighet att greja till datorn på jobbet.
Det hade blive lite fel med Safe Docen.
Och eftersom inte jag hade nått planerat just då så knallade jag upp och fixade till det.
Sedan hade nya TV:n kommit så jag hjälpte till och monterade den.
Jag fick in kanalerna innan jag gick hem igen.
Är det nån som vill ha tjock TV:n så kanske jag kan ordna det. ;)
Jag va faktiskt uppe redan vid 6,30 imorse.
Jag lämnade in bilen på koll.
Pärlan läcker olja.
När jag hämtade den i eftermiddag fick jag domen.
De måste fixa till den.
Kalaset kommer kosta ca 8700:-.
Men då ingår byte av kamremmen.
Värsta fyndpriset.
Eller inte.
Jag får väl trösta mig med att Lecab skulle ha 7000:- bara för bytet av kamremmen.
Nu får jag allt fixat för 1700:- extra. :)
Men det är tråkiga pengar iaf.
Det är lika tråkigt som att stryka T-shirts som jag roade mig med innan jag gav mig på cykeln.
Ska försöka jaga liv i den igen.
Nej. Nu får de räcka för idag.
Nu blir det Allsång på Skansen.
Ha de gôtt...
// Per

Inga kommentarer: