lördag 16 juni 2012

120616...

Det spelade ingen roll om Uffes Bibbi hade gjort sig snygg eller...
Hur mycker jag och Uffe räknade så lyckades Sverige förlora fotbollen igår.
Så då va den fotbollsfesten över för alla Svenskar som har koll på fotbollen.
Idag så va det dags för Stadsloppet.
Stadsloppet är en löptävling på 1 mil som går i stan.
Mamma och pappa va på genomresa i Karlstad så de hängde på ner till stan. 
Och där vart det middag...
Ja eller den lille glassen iaf. :)
Det va lite frustrerande att se alla som sprang och själv kan jag inte ens ställa mig på tå med vänsterfoten.
Men det är väl bara att försöka ha tålamod så kommer jag kunna springa också en vacker dag.
Och så här fint väder vart det hemma på "min" gata i eftermiddag.
På tal om vacker dag.
Nu har jag fått i mig lite grillat så nu blir de lugnt resten av kvällen tror jag.
Ha en bra kväll...
// Per

Inga kommentarer: