måndag 4 juni 2012

Status...

Här kommer en liten hälsene status....
Efter operation, 6 veckor i gips och nu en vecka utan gips så går jag fram utan kryckor.
Jag går inte fort men jag tar mig fram utan någon större smärta.
Jag klarar att gå med hälen och rulla fram till tårna.
Men jag kan inte trampa ner tårna. Då gör det ont i hälsenan och vaden.
Jag har inte den där smärtan i vaden när benet är lodrätt som när jag va gipsad.
Jag märker för var dag som går att jag kan gå bättre och bättre.
Så de känns som det går åt rätt håll.
Jag är fortfarande svullen i i vaden och ner till foten som ni kanske ser på bilden.
Imöra blir det ett besök hos sjukgymnasten på KMTI.
Ska bli spännande och höra av han har att säga.
Ha de gôtt...
// Per

2 kommentarer:

Svensson-mamma sa...

Gott att det går framåt :)
Fortsatt god bättring!!

Per Noremalm sa...

Norpan: Tack. Ja det är skönt att de går framåt...