torsdag 28 juni 2012

Gilla?

Redan torsdag?
Snart lördag ju...
Jaja. Det ska nog gå bra att jobba.
Frågan är hur trött i foten jag kommer va efter 11 timmar på jobbet.
Sen har jag ju bara ett 12 timmars på söndag. :)
Blir stödstumpor på tror ja. :)
Det värsta blir kanske att komma upp på morgonen.
Idag va de dag 2 på KMTI för denna veckan.
Blir ett pass imöra också.
En av övningarna jag har för den slitna hälsena...
Wow... Gymbild. ;)
Jag på ett ben med Body Blade i högsta hugg.
Detta är också en övning för att bygga upp hälsenan.
Jag måste fundera hur jag ska göra med träningen framöver.
Sjukgymnasten jag har ska ha semester i 2 veckor.
Och då får jag inte träna där på frikortet jag har hos landstinget.
Fått en rabattcheck på 2 månader på gymmet där priset är 700:-.
Eller 10 kort för 500:-
Årkortet trodde han låg på 3100:-
Årskortet känns som ett bra pris men det lutar åt 2 månader.
Jag får prova och se hur duktig jag är med träningen i 2 månader.
Jag trampade på 1,6 mil på cykeln idag.
Men min rumpa är inte gjort för att sitta på en sadel. :)
Gjorde en ny mätning av hälsenan idag.
9,5 cm tå till vägg nu.
Så från 4 till 9,5 är inte så illa.
Nått som inte är så bra är att den högra va 7 när vi kollade första gången.
Dags att dra lite i den högra kanske?
Efter träningen bar det av till "min" park.
Lite sol på magen och fötterna.
Enl. TV reklamen ger ju fotbilder många gilla på Facebook. :)
Blir de många gilla här tro?
Sedan va de dags för mat och det fick bli grillat idag.
Nu blir de TV innan det är dags att sova...
Ha de bäst...
// Per

Inga kommentarer: