måndag 25 juni 2012

Måndag...

Då är midsommarhelgen över för iår.
Och det är en ny vecka och vanlig måndag.
Jag går nu in på mina sista 5 dagar som sjukskriven. :))
På lördag ringer klockan 6.15.
Klockan 7 ska jag va på jobbet.
Jag kanske skulle behöva gå bredvid? :)
Förmodligen är det sig likt sen jag va där sist.
Med andra ord.
Inget har hänt på 10 veckor.
Idag öser regnet ner här i Kil där jag fortfarande är.
Jag åker hem till Karlstad i eftermiddag.
I lördags va vi lite lata och gick ut och käkade.
Och jag är fortfarande mätt. :) 
Jag käkade Black & White och det va riktigt gott...
Mamma och pappa plankstek och de va mer än mätta när vi åkte hem.
Som liten så vill man ju bli allt från pilot, polis och brandman.
Philip ska bli stuntman...
Här har ni resultatet av en störtdykning som inte gick som den skulle.
Ha en bra dag i regnet...
// Per

2 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt att du kan börja jobba igen! Ha en forsatt fin sommar ( bara om vädret kunde bli bättre)!
Ha det så bra!
Mvh Jenny i Åmål

Per Noremalm sa...

Jenny: Ja de ska bli gött att börja jobba igen. Ha de bra du också.