fredag 8 juni 2012

Suck...

Denna fredag va ingen höjdarfredag precis.
*Suck*.
Jag fortsatte att ringa om nya sommardäck på förmiddagen.
Hittade några som jag hoppas är bra i Kil för 1350:-/st.
Nej det är inga fälgar med på det priset.
När jag va ute på Våxnäs och hade stannat till en stund på en parkering och skulle åka iväg igen så va bilen död.
Batteriet hade lagt av.
Så denna utsikt fick jag "njuta" av tills mamma och pappa kom och hjälpte mig.
Pappa hade med sig ett extra batteri som jag fick låna som startbatteri.
Och jag behövde använda det 2 gånger till. :(
Så det va bara att åka och köpa ett nytt.
599:- fattigare.
Det va hela 300:- rabatt. Jihoo...
"Firade" att skattepengarna rullade in idag med en lyxshake blåbär på Max.
Mellan batteri haverierna så hann jag med ett besök till apoteket.
Till slut gav jag upp och parkerade bilen i garaget och gick till jobbet.
Där la jag in lite sommarvikarier i datorn så de kan börja dokumentera när det är dags för dem att jobba.
Hmm. De är verkligen snart dags för första semester perioden.
Tror jag hinner jobba hela 2 veckor innan det är dags för min semester period.
Nu blir de lite TV innan det är natten.
Ha de bäst...
// Per

Inga kommentarer: