onsdag 6 juni 2012

Flytt...

Igår så flyttade Johan in till mig.
Han hade en resväska full med kläder så vi får väl se när han åker hem igen.
Imorse så räknade han rena stumpor och kallingar.
Och han kom fram till att...
Per!! Jag kan va kvar i 2 dagar!
Jag har 2 par karlsonger och 2 par strumpor.
Och det verkar som han tänk va kvar inatt också. :)
Han ska ta semester från dagis säger han.
En trött superkompis.
Det första Johan gjorde när vi kom hem till mig va att plocka fram filmen Bilar 2.
Och till det skulle han ha chips som vanligt.
Vi fick i oss en piggelin oxå.
Till slut somnade han.
Trotts att jag har en stor dubbelsäng så lyckades han rulla ur.
Han slog i kinden och grät han i 5 minuter oavbrutet.
Till slut somnade han om.
Och vaknade 7.30 imorse.
Då väntade han på att hans väckarklocka skulle ringa.
Han fick vänta lite eftersom vi hade satt den på 9.00.
Nu ska vi dra iväg till Mariebergsskogen och leka och kolla på djurena.
Ha en bra dag...
// Per

Inga kommentarer: