lördag 23 juni 2012

Midsommardagen...

Då är det midsommardagen och stressen har väl lagt sig hos de flesta hoppas jag.
Det känns som det blir en massa stress och en massa måsten inför midsommar.
Jag och syrrans familj åkte hem till mamma och pappa och stannade kvar där över natten.
Här ser mamma och pappas hus i Kil.
Mammas blommor vid trappan...
Johan har laddat upp inför kvällen.
Nejdå... Han bytte ut det mot Trocadero istället.
Själv körde han med Fanta som mormor hade.
Jag och Johan plockade lite midsommarblommor till mamma/mormor.
Syrran fick en ny tröja av sin gubbe.
Passanden då hon är i Kil så fort hon blir mammasjuk. ;)
Jordgubbar är ett måste på midsommar.
Lite senare på kvällen så tog jag med mig syrran och Johan till campingen i Kil.
Johan älskar  lekparker så detta passade perfekt.
Studsmattan va en av favoriterna på campingen...
Även denna funkade fint att hoppa på. :)
Syrran & Johan...
 De behövde tydligen lägga sig ner och vila också. :)
Mera bus med Johan och mamma Karin...
Johan ville ner till vattnet och kolla hur kallt det är.
För er som inte vet det redan så är Fryken förmodligen Sveriges kallaste sjö.
Iaf om ni frågar mig. ;)
Vindstilla på Fryken...
När det va natt fick jag sällskap av Pontus...
Det va lite bilder från dagen.
Ha de gött...
// Per

Inga kommentarer: