söndag 17 juni 2012

Röj...

Såhär såg det ut på köksbordet under några timmar idag.
Jag har roat mig med att rensa bland massa papper.
Jag MÅSTE börja röja i klädkammaren som mest är som ett förråd.
Och där fanns en del papper som jag behöver få ordning på.
Det är väl lika bra att göra det när jag går hemma.
Jag skulle behöva rensa bland kläderna också.
Jag har ju 2 veckor på mig så jag kanske hinner innan det är dags att börja jobba igen.
Så nu blir de stor rens de kommande veckorna. :)
Nu blir de natten så jag orkar röja imöra.
Godnatt...
// Per

1 kommentar:

Marita sa...

Du skulle se hur det ser ut hemma hos mig! Jag började rensa bland papper förra veckan och ff. inte fått ordning på det. En stor hög med skräp ligger under bordet i V-rummet, en stapel på bordet samt en hög bakom soffan. Detta är bara början på allt som ska rensas...... :(