lördag 2 juni 2012

Pimp...

Idag hämtade jag ut storvinsten jag vann i julas. :)
Hela 110:-.
För det köpte jag bl.a...
Denna krukan. Så nu har jag två likadana på balkongen.
Pelagonian köpte jag på Blomsterlandet.
På Blomsterlandet fick jag även med mig en ampel.
Hade inte tänkt köpa nån iår men... Ja nu vart de en ändå.
Och jag råkade få med mig en "kamin" till balkongen när jag va på Obs.
Men nu har jag pimpat klart balkongen för iår.
Jag har även haft grillpremiär ikväll.
Just nu sitter jag och tittar på Kvällen är din.
Hmm. Och jag får alltid allergi när jag tittar på det.
Här rinner ögonen.
Ikväll får personer som vart drabbade av cancer sina drömmar uppfyllda.
Det läggs hur mycke pengar på att skicka upp massa skit i rymden.
Vore det inte bättre att lägga pengarna på forskning istället så man kunde hitta ett botemedel mot cancer.
Ha de gott...
// Per

Inga kommentarer: