söndag 3 juni 2012

Stan...

Denne lille mannen ringde igår och sa att han kommer till mig på tisdag och ska sova över.
Jaha. Är det nån idé å säga emot?
Nej. Jag tänkte väl det. :)
Det ska kollas på film och ätas chips tydligen.
Hmm. Känns som jag känner igen det.
Klart han får sova över.
Men innan det är tisdag så måste jag köpa tiger yoghurt med päronsmak.
Tror han fortfarande ska ha det till frukost.
Och sen måste det väl finnas "gröna" chips här.
Annars är jag väl redo för att ta emot superkompisen. :)
Idag har jag gjort något jag inte gjort på jag vet inte när.
Jag har gått ner till stan. Även om det gick långsamt så gick jag ner.
Det va skönt att komma ner och kolla läget.
En massa ute serveringar har de smällt upp.
Inne på köpcentret Duvan va de massa nya affärer på G.
Annars va det sig ganska likt där nere.
Jag hann och springa på 6 personer jag känner innan jag återvände hem.
Nu blir de soffhäng resten av kvällen.
Ha de gôtt...
// Per

Inga kommentarer: