torsdag 21 juni 2012

7,5...

Kl 9.50 va träningskläderna på och jag placerad på en träningscykel.
Rehabpass nummer 3 denna veckan.
Fick ytterligare en övning.
Och sjukgymnasten plockade fram sitt måttband.
Det va dags att mäta tå till vägg. :)
1:a gången jag va hos han så va det 4 cm.
Idag så va det 7,5 cm.
Så det har gått åt rätt håll.
Och det verkar som Peter är nöjd med mig som patient. :)
Men jag blev lite rädd när han pratar om framtiden.
Han kommer "tvinga" mig att hoppa hopprep.
Hur ska det gå till?
Men det är nog ett gäng veckor innan det är dags för repet. :)
Efter träningen så bar det av hemåt för lite sol.
Ja de vart lite för det tog nog inte mer än 30 minuter så kom molnena.
Då fick de bli en tur ner till stan och posta ett brev och lämna in träningsklockan som dött.
Men med ett nytt batteri så fick den nytt liv.
Så nu kan jag kolla när kalorierna rasar från min kropp.
Tjaa. Jag kan ju önska att de gjorde de.
Nu ska jag invänta tvättmaskinen och packa väskan inför helgen.
Ha en bra kväll...
// Per

Inga kommentarer: