fredag 29 juni 2012

2 mil...

Oj vad jag kommer kunna poppa nu när jag tränar. :)
Idag så fyndade jag dessa Philips lurarna.
Genom att gå ca 30 meter från Expert in till Tekninkmagasinet så tjänade jag 100:-.
På Expert kostade dessa lurar 400:-.
Och på Teknikmagasinet 330:-.
Men!! Det stod 299:- på prislappen så jag fick dem för det.
Där vart det en hundring till träningskortet istället.
Tack vare en felmärkning på prislappen.
På måndag blir det att skaffa ett 2 månaderskort på KMTI och se hur duktig jag kommer va med träningen.
Utsikten från dagens uppvärmning...
När jag gick hem idag så sa sjukgymnasten...
Är du kvar än?
Ja vart mitt svar. Jag cyklade lite efter övningarna jag har.
2 mil cyklade jag idag. :)
Så nu är det bara att fixa till en grym spellista på Spotify så kommer träningen gå som smort.
För er som undrar hur de ser ut på gymmet så kommer de några bilder från övervåningen...
KMTI är nybyggt och lokalerna är stora och fräscha.
Tror jag kommer sköta min träning denna gång.
*Hoppas de iaf*
Allt för att hälsenan ska bli bättre och bättre.
Träningen idag gick riktigt bra.
Jag kunde höja vikterna på flera av övningarna och balansen med vänsterfoten är mycket bättre.
Nej detta går inte!!
Klockan ringer 6.15 och jag ska jobba första gången på 10 veckor.
Undrar om jag har några rena arbetskläder?
10 veckors sjukskrivning va inte riktigt planerat så jag har 0 koll hur det ser ut i skåpet.
Blir spännande imöra bitti. :)
Godnatt...
// Per

Inga kommentarer: