fredag 22 oktober 2010

Zlips...

Då va det helgen då. :)
Jag hade en kortdag och fick gå hem 13.30.
Men jag lyckades glömma mobilen på jobbet som låg på laddning.
Man känner sej allt bra "naken" utan mobilen men jag överlevde i 1,5 timme. :)
Sen va de lika bra att gå och hämta den.
Passade på när jag ändå skulle hämta bilen.
Så nu är jag nästan redo för dansen ikväll.
Ska bara duscha, äta och välja kläder.
Kläder är ett evigt bekymmer.
Blir nog ett par jeans som jag aldrig dansat i så det kan ju bli en upplevelse.
De är inte så vida som "buggjeansena". :)
Ska bli kul att dansa i Forshaga.
Gick en buggkurs på folkets hus där 1985.
Sedan dess har jag inte vart där.
Zlips står på scen och de brukar normalt dra en del folk men vet inte hur de kommer bli ikväll.
Värmlänningarna är tyvärr lite tröga att få ut på dans.
Jag ska väl se vad jag ska ha för tröjor kanske?
Bar överkropp är nog ingen höjdare. :)
Ha nu en trevlig fredagkväll...
// Per

Inga kommentarer: