fredag 8 oktober 2010

Äntligen!!!

Igår så lyckades äntligen Färjestad vinna över HV 71.
Det var hur länge sedan som helst som de vann över dom.
Så lite smånöjd va jag igår när jag tog natten.
Jag trodde att jag skulle bli nöjd när jag va och hämtade HD- boxen idag.
Tyvärr så krånglade den fortfarande.
Den fungerade när jag körde igång den.
Men när jag stängde av den och tryckte på den igen så började den tugga och ha sej.
Det va bara att hämta bilen och köra ut till Bergvik igen. :(
Så det blir "dålig" bild ett tag till.
Va iväg en sväng till Ica Välsviken och hyrde 2 filmer så de blir lite film här i helgen.
Har jag gjort någe annat tro?
Kört en tvättmaskin. Den innehöll bl.a mina arbetskläder.
Jag fick juice kastad på mej igår. :)
Någe som jag tycker är lite trist me kommentarerna som skrivs här på bloggen är att så många skriver anonymt.
Så skriv era namn om ni vill få din kommentar publicerad.
Anonyma kommer INTE me. ;)
Så fortsätt att skriv kommentarer men me ert namn.
Nu blir det soffan och en filt.
Ha de...
// Per

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hur kan du åka till ica utan mig????? Fast i dag har jag fått min bil tillbaka så nu kan jag ta mig vart jag vill..=)Tjooo..
Mvh Hillevi.

Per Noremalm sa...

Hillevi: De va nån av oss som jobbade. Och det va inte jag. ;)