måndag 4 oktober 2010

Vecka 40...

Då va det ny vecka och numret är 40 på veckans vecka.
Veckorna bara springer iväg.
Snart är det jul. :)
Idag så hade vi apt på jobbet så det vart bara jobb till 13.30.
Sen prat till 16.30.
Och någe som va ett trevligt besked på mötet va att det va övervägande som vill ha önskeschema.
Då kanske jag kan planera mitt liv efter danserna igen då. :))
16.30 va arbetsdagen slut iaf.
Och jag måste ge mej lite beröm faktiskt.
Drog på mej träningskläderna och gick ut för 1 timmes promenad.
Jag har fått börja med underställ faktiskt.
Det är kallt och blåsigt. Snart dags för mössa tror jag.
Sitter här och funderar om jag ska göra om och ta bort någe på bloggen.
Får se vad som händer.
Nu får ni nöja er med detta.
Hörs imöra...
// Per

5 kommentarer:

Maria sa...

Hoppas verkligen inte på schema! De dom har barn på dagis och förskola får ju det inte speciellt kul när man måste skicka in nya scheman till kommunen hela tiden. För jag antar att det blir så?

/Maria

Maria sa...

Jag menade förståss att jag inte hoppas på önske schema, Det föll bort lite! :) men men jag har aldrig jobbat med den sortens schema, så jag får väl testa först...

Anonym sa...

Håller med Maria, blir en massa krångel med önske schema även för oss med vuxna ungar!! Men det bryr sig ingen om.

Anonym sa...

Hej! Svar:Alla föräldrar vet nog att oavsett vilken ålder ens avkommor befinner sig i, så är och förblir dom ens "ungar"....Menade att: det kan va besvärligt även man ej har dagis osv. Jobbigt att behöva ändra schemat osv../Anneli en av de tre som inte vill ha önskeschema!

Per Noremalm sa...

Maria: Det har röstats om detta och det vart 3 nej och 7 ja och 1 vet inte. Så det borde ju bli önskeschema tycker jag. :) Det vore helt okej för min del. :)

Maria igen: Vi får väl se va de blir. Vi har ju testat både och nu och fått rösta igen. Va många som inte verkade bry sej.

Anonym: Vilken ålder har vuxna ungar? :)

Anneli: Javisst är ensa barn alltid barn oavsett ålder. Ang. schemat kan man se det från olika håll. Har man fast schema och man inte är nöjd me det då får man gå me det hela tiden. Men önskeschema kan man ändra efter 5 veckor om man inte är nöjd. :)