tisdag 26 oktober 2010

Seg...

Idag så hade jag en kortis på jobbet och det va väl tur.
Slutade redan 13.30 och det va rätt gött eftersom min kropp inte är som den ska.
Den känns tung och sliten.
Så jag gick faktiskt hem och la mej i 2 timmar.
På jobbet så hade jag med mej en som gick bredvid men fråga mej inte riktigt va de tänkt sej med henne.
Eftersom hon jobbar i Caremas hemtjänst...
Jag har även en kortistur imöra också.
Imörakväll ska jag faktiskt till Holken på buggkurs men jag ska inte va med.
Jag har kursat klart i bugg. :)
Sen så måste jag bara säga till er på jobbet som röstar nej till önskeschema.
Blir det fast schema så kommer vi ordinarie inte få jobba extra.
Då får vi gå den % vi har och inge mer.
Tänk på de när ni röstar. ;)
Har precis sett klart matchen FBK- Timrå.
Färjestad spelade så dåligt i 2:a period så jag hoppade i duschen istället.
Det vart väl lite bättre i 3:e och Färjestad vann till slut med 4-2.
Nu blir det sängen strax.
Godnatt...
// Per

2 kommentarer:

Anneli sa...

Hm..! Detta med att inte få jobba extra är trist. Är det inte ens förhandlingsbart tro..? Nu får vi inte jobba extra heller men simsalabim...om vi får önskeschema tillbaka, får vi även tillbaka rätten att jobba extra..?? Ja jag vet varken ut eller in faktiskt.../

Per Noremalm sa...

Annelie: De sägs att vi ska få jobba extra om de blir önskeschema. Mer vet jag inte...