måndag 18 oktober 2010

Tvätt...

Idag har jag tvättat, tvättat och tvättat lite till...
Tvättmaskinen har gått för fullt idag.
Men eftersom det har vart ruskväder idag så passade de ju bra att ha en innedag me tvättmaskinen. :)
Va rätt gött att hålla sej inne och bara må gott inne i värmen.
Men nu ikväll så va jag tvungen att gå till Ica.
Höll på att blåsa bort. :)
Idag fick jag dansprogrammet för Logen mitt i skogen.
Det är logen utanför Karlstad.
Oj vilka bra danser det kommer bli.
Kolla till höger. :)
Tyvärr så kommer det krocka med 3 st danser i Degerfors.
Jag kommer förmodligen att välja danserna här i Karlstad.
Det blir mindre danser i Degerfors nästa år med andra ord.
Så du Hillevi...
Sorry men jag hoppar Scotts nästa år.
Nu ska jag kolla lite mer på TV:n innan det blir natten här.
Ha de gôtt...
// Per

Inga kommentarer: