fredag 15 oktober 2010

Fångvaktare...

Ser man dessa nycklar som jag bär runt på när jag är på jobbet så ser det ut som jag är fångvaktare... 
Men det är jag ju inte. :)
Tung och otymplig är den iaf...
11.15 va jag och tömde mej på lite blod. 
Idag så fick de gräva lite med nålen. :)
Ådern smet iväg tydligen...
Men 5 min senare va de klart.
Fick mej en kalender för 2011.
Lila är tydligen 2011 års färg. :)
Sen bar det av en sväng till Bergvik för några ärenden.
15 började min jobbhelg.
Men tror jag ska överleva denna helgen också.
Får fram emot söndagens träning.
Dans till Bhonus.
Och på tal om dans så kan ni kika lite till höger under Ev. kommande danser.
Logen i Degerfors har släppt sommaren 2011:s danser och det ser ut att bli några danser där nästa sommar också. :)
Ähh... Nu får de räcka för ikväll.
Idol och sedan blir det sängen.
Ha de gôtt...
// Per

2 kommentarer:

Linda sa...

Ojojojoj har de redan bokat programmet :)
Fick ju nästan lite danslust helt plötsligt.

Per Noremalm sa...

Linda: Ja nu är det bara å planera för danserna i Degerfors sommaren 2011. :)