måndag 25 oktober 2010

101025...

Då kör vi igen då...
Ny vecka och nytt 12 timmars pass är avverkat.
Dagen har gått bra men det känns som kroppen inte riktigt velat vakna idag.
Hoppas jag inte håller på att bli sjuk eller nått.
Jag har inte tid me de.
Har ju ett fullspäckat schema denna veckan.
Eller så mycke är de inte egentligen. :)
Tisdag: Jobb 7.00- 13.30.
Onsdag: Jobb 7.00-13.30. Holken 19.00.
Torsdag: Jobb 7.45- 21.00
Fredag: Ledig.
Lördag: Ledig.
Söndag: Ledig.
Någon dag måste jag väl slänga på vinterdäckena skulle jag tro.
Går väl inte köra runt med sommardäck länge till.
Så det kommer bli en tur till Kil där jag byter däckena.
Det är en dans i Örebro till lördan men jag vet inte om nån från Karlstad ska dit.
Nån som ska dit?? :)
Ha de gött...
// Per

2 kommentarer:

Vita hjärtan sa...

Fullspäckat schema???? Du är ju nästan ledig alla dagar utom torsdag ;)

Hoppas verkligen inte du också blir sjuk!!!

Kram Annemari

Per Noremalm sa...

Annemarie: Visst ser denna veckan bra ut? Men jag har iaf 2 st 12 timmarspass. :)) Kram