onsdag 13 oktober 2010

Bonde...

Sovmorgon är allt bra gôtt...
Jag hade inga speciella planer för dagen.
Men under tiden som tvättmaskinen gick så knallade jag ner på stan för att kolla på mobiltelefon till syrran.
Men jäklar vilken djungel.
Finns hur mycke telefoner som helst ju.
Vi får helt enkelt träffas syrran och kolla läget mer tror jag.
Om du inte skaffat en redan. :))
Efter att tvätten va hängd och 1 timmes promenad va avklarad vart de mat...
Soft Tortilla orginal... *Reklam*
Jag vart grymt mätt iaf. Och det va supergôtt...
Har kollat på Bonde söker fru nu ikväll.
Ännu ett pinsamt program. :)
Nästan så man skäms ju.
Ska fortsätta slappa i soffan här en stund till innan det blir natten här.
Tjipp på er...
// Per

5 kommentarer:

Cicci sa...

Kollade oxå på bonde söker fru och kan hålla med om att det är pinsam tv :)

Marita sa...

Jag kallar dessa program för "Förnedrings-TV"... Ta tex. Lyxfällan = Oftast höga inkomster ändå en massa snabblån för att ha det fiiiint med häftiga bilar, villor mm. Sen sitter dom där och gråter en skvätt i vips så är allt ordnat och då får de ändå en högre levnadsstandard än vad många av oss andra har... Inte nog med det, de får en BELÖNING för att de har varit DUKTIGA !!!!
"Ensam Mamma Söker".... att utsätta sina barn för detta är ju inte klokt, vad ska de få för uppfattning om relationer???? :((
Nu jädrar Per fick du igång mig riktigt!!!! ;))

Ela sa...

haha extrapass? ja de lääär ja få ta endel isåfall:P

Syrran sa...

Måste ha en ny telefin NU :)

Per Noremalm sa...

Cicci: Det är väldigt mycke pinsamt på TV just nu. :/

Marita: Glöm inte att andas. ;)

Ela: Eller vinna på lotto kanske?? :)

Syrran: De fixar vi. :)