fredag 1 oktober 2010

Hälga...

Ja då va dä hälga då... :)
Känns gôtt att arbetsveckan är slut.
Jag har vart rätt trött denna veckan men de kan bero på att jag haft svårt att somna när jag lagt huvudet på kudden.
Hoppas det blir bättre senare när det är dags för kudden.
13.30 gick jag hem från jobbet och satte mej i telefon med supporten på Com Hem.
Men de tyckte jag skulle lämna in boxen.
Så det va bara att åka ut till Expert på Bergvik och lämna in den.
14 dagar med "dålig" bild på TV:n har jag framför mej nu.
Jaja. Tiden går nog snabbt.
Sen va det dags för första av flera tvättar som jag kört idag.
När den gick tog jag mej en härlig promenad.
Men fy va kyligt de va. De gällde att hålla farten uppe. :)
Planer för helgen för min del blir att jag kommer åka till Kil imöra.
Det ska firas dubbelt upp.
Pappa fyllde ju igår och syrran fyller imöra.
Jag blir 37½ imöra oxå för den som vill säga grattis. ;)
Det är verkligen inte lätt att komma på några presenter när de inte talar om va de önskar sej...
Till pappa blev det....
Hallå!! Trodde ni jag skulle säga va han ska få? ;)
Det vart en grej som jag inte vet om han vill ha eller behöver.
Till syrran så vart de typ en grej som vart över här som jag inte kan använda själv.
Den får hon ta. :)
Men hon använder sånt så jag hoppas de blir bra. 
Nattinatti...
// Per

Inga kommentarer: