söndag 10 oktober 2010

Dagen efter...

Dagen efter jag vart på dans känner jag mej som en gammal gubbe.
Iof är jag väl det också men min ålder. :)
Kroppen är sliten och trött.
Kom hem vid 02.30.
Dansen igår va bra men måste säga att Scotts har en del låtar som de skulle kunna byta ut.
Han sjunger bra men vem vill dansa till Hej du gamle indian??
Kvällen va för kort som vanligt.
Igår va de så illa att jag fick säga nej till 3 st pga att jag va "bokad".
Uppbjudning om 1:a dansen kom på sms på vägen dit men jag va redan bokad.
Sen gick det i ett hela kvällen.
Fick dansa i pausen också.
Så det va kanske inte så konstigt att jag vart seg i bena de sista låtarna. :)
Nästa dans blir på Holken här i Karlstad till Bhonus till söndan.
Idag så har de gått på sparlåga.
Jag har hjälpt pappa att ställa in husvagnen för vintern.
Sen har jag handlat lite käk.
Jag hann med ett litet besök till Bergvik också.
Det är bara att konstatera att Karlstad är rätt litet.
För på Bergvik träffade jag på Dorran med familj och syrrans granne Per.
Ha nu en fortsatt trevlig söndagkväll...
// Per

3 kommentarer:

Cicci sa...

Visst är det konstigt att man inte hinner med alla ;)

Sofie sa...

Men det tackar jag för! :)

Per Noremalm sa...

Cicci: Kan bero på att du fick 12 låtar å Sofie 16. :))

Sofie: De va så lite så. :) Får bli fler på söndag kanske?