måndag 11 oktober 2010

12,5...

Då va den dagen över. Det vart hela 12,5 timme på jobbet idag.
Allt detta för att det strulade till sej imorse på jobbet.
Så jag fick gå dit tidigare.
Det har vart en lång dag.
Nu är jag trött så det bli snart sängen.
Bara lite käk i magen först.
Imöra blir det bara ett dagpass sedan är jag ledig 2 dagar tror jag. :)
Har ju nytt schema så det är bäst jag kollar...
* Kollar min vecka*
Så här ser den ut just nu...
Tisdag: Jobb 7.45- 15.15. Innebandy 18.00. 
Onsdag: Ledig.
Torsdag: Ledig.
Fredag: Lämna blod 11.15. Jobb 15.00- 20.00.
Lördag: Jobb 7.00- 20.00.
Söndag: Ledig. Innebandy 12.00. Dans på Holken till Bhonus 18.00- 22.00.
Nu har ni koll på mej. :)
Igår morse så "hoppade" jag upp på vågen...
Siffrorna går neråt. Bara att inse att dans är en grymt bra träningform.
Sen kanske kosten, alla promenader gör sitt också.
Nu blir de lite käk innan jag tar natten här.
Godnatt...
// Per

3 kommentarer:

Cicci sa...

Dans är en jätte bra sport/träningsform och konditions mässigt bra oxå ;)

Cicci sa...

Hur stavade du mig nu ?? ;)

Per Noremalm sa...

Cissi: Därför jag är så vältränad. :)))

Cicci: Stavar de på värmländska ;)