onsdag 6 oktober 2010

Dr Per...

Då va jag mätt igen då...
Va riktigt gött med mat efter dagens promenad.
Man blir tydligen hungrig av att gå i halv storm.
Efter jobbet så trottsade jag vädret.
Det regnade ju inte så det va inte så farligt.
Men jag tog en annan sväng för det brukar blåsa väldigt vid Mariebergsviken.
Och idag vart turen bara 57 minuter men tror jag överlever ändå. :)
Imöra blir det ingen utepromenad.
Får hålla till goda med att gå på jobbet.
Har ett 11 timmars pass så det kan nog bli några steg under morgondagen också.
Idag va jag placerad på våning 2. Men jag va uppe på hemmaplan (3:an) och hjälpte till under 20 minuter.
Sedan när jag skulle gå så ringde Hillan från 4:an och de behövde hjälp.
Där vart jag kallar Dr Per.
Jag klarade av det som de bad mej om iaf.
Kanske dags för en ny löneförhandling? :))
Nu ska jag ladda för Bonde söker fru.
Ha de gôtt...
// Per

Inga kommentarer: