söndag 31 oktober 2010

Söndag...

Då kan snön komma!!
Jag är redo nu.
Eller bilen iaf.
Det är verkligen sååå tråkigt att byta däck.
Men det gick rätt bra ändå idag men det va nog för att de va blå himmel och sol. :)
Och när jag ändå höll på så stal jag en kratta för pappa och krattade ihop löv.
Vad gör man inte när man har massa energi?
Efter maten så hängde jag men mamma och pappa till Ikea.
Denna gången köpte jag inget. :)
Sen vart de en sväng in på Bergvik.
Annars har de inte hänt så mycke här.
Slappat i soffan.
Imöra blir det heldag.
Bäst jag kollar vilken av långturerna jag har.
Jag vet inte vart jag ska va heller men det löser sej imörabitti när jag kommer till jobbet. :)
Ha de gôtt...
// Per

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! det var trevligt att du tittade in på jobbet i morse men lite otur för dej eftersom du inte började jobba förrän på em... Hoppas kvällen är lugn iaf! =) "puttekotten!"

Per Noremalm sa...

Doris: Jag hade ju inget att göra kl 7.45 så jag gick upp och hälsade på er vet du. Eller så va det någon som glömt ändra schemat. :))