torsdag 21 oktober 2010

101021...

Idag fick jag gå hem redan 13.30. :)
Anneli sa igår att hon va skyldig mej 1.5 timme för jag gick in så mycke tidigare en gång när hon ville ha ledigt.
Så det passade ju bra idag när jag gjorde dagen och hon kvällen.
Kan säga att tvättstugan på jobbet är ingen lek men det vart ju kvar från igår eftersom vi arbetade på ett annat vis då. :/
Efter jobbet så åkte jag till Expert på Bergvik för att hämta ut digital boxen.
Det visade sej att jag fick en ny istället.
Sen va de hem och installerade den och...
Svära igen...
Nu funkade den men jag hade bara 5 kanaler eller nått.
Så det va bara att ringa Com Hem.
Det va inge värre än att de va tvungen att "koppla" ihop nya boxen med kortet.
3 minuter senare funkade allt som de skulle.
Så nu är allt som de ska. :)
Jag har precis kollat på Linköping mot Färjestad.
Seger till Färjestad med 4-2.
Det gillas väldigt mycke. :)
Nu ska jag käka upp de sista av popcornen och sen blir de väl sängen.
Imöra kör jag 7-13.30 på jobbet sedan blir det en tur till metropolen Forshaga.
Där ska det dansas till Zlips.
Ha de gôtt...
// Per

2 kommentarer:

Vita hjärtan sa...

Ishockey och popcorn, ingen dum kombination :))

Kram Annemari

Per Noremalm sa...

Annemari: Sen att Färjestad vann gör inte saken sämre. :)) Kram