torsdag 28 oktober 2010

Bröstcancer fonden...

Nu har pizzeria Bari fått sin chans.
Jag och Doris har jobbat heldag idag och tyckte vi va värda någe gott att äta.
Eftersom vi är så nyttiga så vart det kycklingsallad.
Det va meningen att vi skulle ta maten från Pizzeria Embla.
Men de öppnade inte förens kl 16.
Så Bari fick en chans till men nej...
Salladen såg inte alls rolig ut.
Och deras pizzor är för tunna.
Så nästa gång får vi hitta någe annat ställe att ta maten från.
Jag har gjort ett 12 timmars på jobbet idag.
På förmiddagen så sprang timmarna bara iväg.
Och på eftermiddagen och kvällen så hade den stannat. :/
Jaja. Nu tar jag helgen iaf.
Ledig 3 dagar är inte fel. :)
Det blir förmodligen Kil och däckbyte imöra.
Å sen en fråga till er på jobbet som läser bloggen!!
Ska vi inte skita i pengarna till julmaten och be chefen skicka de till bröst cancerfonden istället??
Nu ska jag ska jag varva ner lite innan sängen.
Ha de gött...
// Per

4 kommentarer:

Maria sa...

Nu vet jag inte vad det är för pengar till julmat? Men jag tycker nog det låter som en bra idé, kanske...

Maria sa...

Pratade med en kompis som jobbar åt det andra företaget som vi jobbade åt förut, hon skulle få 750 :-... Känns ju kul...

Maria sa...

Herregud... Kan inte säga så mycket annat =)

Ja kör på bröstcanserfonden tycker jag!!

Per Noremalm sa...

Maria: Vi får ca 200:-/skalle till mat på valfritt ställe. För 200:-får man inge julbord precis. :) Med andra ord får vi lägga till pengar själva. :)

Maria nr 2: De ska tydligen på Nöjes och Starboys...

Maria nr 3: Alla skulle behöva va me på det beslutet bara... :)