söndag 3 oktober 2010

Mätt...

Jag är *censur* mätt fortfarande efter all mat igår.
Igår så åkte vi till restarangen vid Kils golfklubb och käkade mat.
Det fanns 4 olika maträtter att välja på plus efterrätt.
Jag käkade så magen stod åt alla håll och kanter kändes de som.
När vi käkat klart åkte vi hem till mamma och pappa för att fortsätta firandet.
Där vart det full fart på Johan.
Och det vart mej han skulle leka och härja med.
Så när de åkte hem så va jag trött. :)
Jag vart kvar i Kil inatt och efter frukost så gick jag ut och städade bilen.
Och eftersom vattenslangen va upptagen av pappa så fick jag vänta med att tvätta bilen.
Pappa tvättade husvagnen och när han va klar me den så åkte vi iväg me den till Hammarö.
Efter husvagnsturen så tog jag vattenslangen i högsta hugg och tvättade av bilen.
Nu vart den lite rödare. :)
Efter maten så drog jag hemöver.
Och efter all mat så fick det bli en promenad.
56 minuter tog turen idag.
3 minuter snabbare än senast.
Jag måste nog öka på rundan lite. :)
Nu blir det till att ladda inför morgondagens jobb och apt.
Ha de gôtt...
// Per

Inga kommentarer: