lördag 30 oktober 2010

101030...

Då är det sista helgen i oktober.
Idag så åker jag till Kil för att vinterklä bilen.
Dags att sätta på vinter däckena.
Men bytet gör jag imöra.
Jag stannar kvar hemma och ser på Färjestad mot Skellefteå.
Matchen går på Canal + HD.
Det är första matchen med FBK som jag ser i HD så Kil får vänta lite.
Igår vart det ett besök på Ikea.
När jag va och handlade till tacokvällen så smet jag in. :)
Om jag handlade något?
Jag fick med mej 1 paket värmeljus, servetter, 3-pack ljus som luktar kanelbullar och 4 st vita blockljus.
Senare vart det tacos här på Strandvägen med trevligt sällskap.
Nu ska jag greja lite med disk, tvätt och några räkningar.
Ha de gôtt...
// Per

2 kommentarer:

Vita hjärtan sa...

Ljus kan man aldrig få för många av ;) Kanelbullar lät mysigt, slipper du baka :)

Kram Annemari

Per Noremalm sa...

Annemari: Nej. Det kan ju inte de. Finns ett gäng på lager här. :) Kram