måndag 31 januari 2011

Ledig...

Ledig dag efter jobbhelg innebär att man är inte så aktiv...
Men jag har tvättat ett antal maskiner.
Känns som jag inte tvättar lika mycket nu när vi fått en tvättmaskin till arbetskläderna på jobbet.
Nu ikväll så har jag vart på Ikea.
Även om inte jag själv handlade mer än värmeljus så är de alltid trevligt att gå där.
Idag så hittade jag några bilder från senaste dansen på Holken.
Och jag hamnade på 4 st denna gången...
 Kristin och jag...
 Jag och Kristin ett grundsteg senare...
 Kristin och enbenta Per...
Jag och Linn...
Vet att han filmade också men har inte hittat någon film än.
Nu blir det snart natten.
Jag skulle gjort kvällen men efter två byten så slutade det med att jag jobbar mellan 7.45- 15.15.
Kan jag hjälpa till med byten om någon behöver byta så ställer jag upp. :)
Godnatt...
// Per

2 kommentarer:

Marita sa...

Grattis, ni fick en tvättmaskin till arbetskläder!!!! :))

Per Noremalm sa...

Marita: Japp. Men kläderna måste torktummlas om ev. bakterier finns kvar. :) Så nu behövs det en torktummlare. :)