söndag 23 januari 2011

Casanovas...

Då va den ledigheten på 3 dagar slut.
Dagarna har rusat fram.
På schemat idag så har de inte vart så mycke förutom...
Handla mat som jag skulle gjort i fredag men bättre sent än aldrig.
Och till råga på allt så glömde jag handlingslistan hemma.
Men fick med mig det nödvändigaste... Toapapper. ;)
Fick väl med mig lite mer grejer också.
Sedan så har jag vart på stan en sväng och fikat.
Och nu ikväll så har jag vart och dansat på Holken.
Casanovas spelade och de är nog nr 1 om jag får säga vad jag tycker och det gör jag på denna blogg.
Mellan 2 låtar så va jag bara tvungen och räkna hur många tjejer/damer det va för många.
Och det va ca 30 st fler av det kvinnliga könet.
Inte undra på att man som kille inte kommer av dansgolvet.
Tyvärr så hann jag inte dansa med alla som jag ville dansa med. :(
Så jag får be om ursäkt till er jag inte hann dansa med.
Nu är magen mätt igen.
Så nu får det blir sängen.
Godnatt...
// Per

2 kommentarer:

Malin sa...

Tack själv för dansen :9
Ja, det blev så mycket annat som fixades med. Jag får ta igen det en annan söndag. :)

Kram, Malin

Per Noremalm sa...

Malin: Ja nu är du nästan skyldig mej en dans. :)