fredag 7 januari 2011

Casanovas...

Dansen igår till Casanovas va riktigt bra.
Fick dansa varenda låt och det känns idag.
Lite småsliten i kroppen.
Men de va riktigt tungt igår kan jag säga.
Redan efter ett par låtar va jag trött. :)
Kändes att man inte kört på ett tag.
Men till slut så kom jag väl in i andra andningen då va de "bara" att köra på.
Det va publikrekord för dans i Kristinehamn.
Hela 290 st hade kommit.
Inte illa när vädret va som de va.
Tyvärr så hann jag inte dansa med alla som jag hade tänkt dansa med.
Men det vart dans med 2 nya.
Alltid kul att prova nya dansare.
Snart är klockan 15 och min jobbhelg drar igång.
Har kvällen idag och sedan 2 heldagar.
Bara man kommer dit så springer timmarna iväg så jag ska nog överleva detta också.
Ha en trevlig fredagkväll...
// Per

Inga kommentarer: